Pozycjonowanie lokalne

W dzisiejszym świecie internetu pozycjonowanie lokalne stało się niezbędnym narzędziem w zdobywaniu klientów i promocji lokalnych firm. Jeśli jesteś przedsiębiorcą lub właścicielem małego biznesu, niezależnie od tego, czy prowadzisz sklep spożywczy, restaurację, czy warsztat samochodowy, pozycjonowanie lokalne może być kluczem do sukcesu Twojego biznesu. Jak przeprowadzić optymalną kampanię na rynku lokalnym? Jak pozycjonować stronę internetową z zachowaniem uwarunkowań regionalnych? Dowiedz się więcej w Kreaniuszach!

Sztuka pozycjonowania strony lokalnie

W kreaniuszach przede wszystkim badamy rynek lokalny, aby następnie dopasować atrakcyjną strategię dla Twojego biznesu. Jakie działania wykonujemy w ramach pozycjonowania lokalnego?

1. Optymalizacja strony internetowej

Pierwszym krokiem jest dokładna optymalizacja Twojej witryny internetowej. W tym momencie skupiamy się na:

Dodaniu lokalnych fraz kluczowych do treści strony/ Pisaniu treści z uwzględnieniem fraz kluczowych lokalnych

Upewnieniu się, że witryna jest responsywna. Jeśli strona nie jest responsywna wprowadzamy działania optymalizujące

Poprawie szybkości ładowania strony. Wprowadzamy zalecenia optymalizujące zarówno szybkość, jak i wydajność strony.

Wdrożeniu odpowiednich meta-tagów, struktur adresów url i wiele innych niezbędnych czynników technicznych.

Jeśli chodzi o samo nasycenie treści, nie skupiamy się wyłącznie na tym elemencie, ponieważ aktualne algorytmy Google dopasowują organiczne wyniki wyszukiwania do lokalizacji urządzenia, z którego korzysta użytkownik. Zatem skupiamy się nie tylko na tzw. „starych zasadach SEO”. Proponujemy nowe, innowacyjne rozwiązania, które wpłyną pozytywnie na widoczność Twojego serwisu

Pozycjonowanie lokalne Kreaniusze

2. Tworzenie lokalnych profili

Rejestracja w lokalnych katalogach i serwisach ocen, takich jak Google Moja Firma, czy Yelp, to kluczowy krok. Uzupełniamy dokładne informacje o Twoim biznesie: dodajemy zdjęcia, produkty, usługi, tworzymy oryginalne opisy i optymalizujemy wszelkie dane w zgodzie z polityką Twojej firmy. Oprócz tego, na tym etapie rozpoczynamy współpracę z lokalnymi wydawcami i stronami ogłoszeniowymi w celu pozyskania wartościowych linków regionalnych do Twojej strony internetowej.

3. Tworzenie wartościowych treści

Regularne publikowanie wartościowych treści związanych z Twoją branżą i lokalizacją może pomóc w pozycjonowaniu lokalnym. W tym celu niezbędny okaże się copywriting. Udostępnianie nowości i aktualności na stronie blogowej wpłynie pozytywnie nie tylko na pozycjonowanie, ale również bezpośrednio na doświadczenia użytkowników, którzy odwiedzają lub odwiedzą Twoją witrynę. Aby pisać wartościowy content, który przebije się przez grubą warstwę publikacji konkurencji, warto również zwrócić na styl i charakter kampanii marketingowych. Dla niektórych branż zbawienne mogą okazać się teksty okolicznościowe, które będą nawiązywać wyłącznie do pewnych wydarzeń, które dzieją się w obrębie Twojego biznesu.

4. Zdobywanie ocen i recenzji

Pozytywne recenzje od klientów mogą znacznie poprawić reputację w internecie i pomóc w pozycjonowaniu lokalnym. Tego typu aktywność prowadzimy w Kreaniuszach na wiele sposobów. Zdobywamy naturalne linki z katalogów, ale i prosto ze stron tematycznych, które funkcjonują w internecie jako niemalże autorytety. Ponadto optymalizujemy elementy strony internetowej, a także zachęcamy do pozyskiwania opinii klientów w Google Moja firma. Z całą pewnością moglibyśmy wymienić wiele innych dróg do zdobywania recenzji, ale pozostawmy coś na nasze pierwsze spotkanie. Skontaktuj się z nami i rozpocznijmy wieloletnią przygodę z pozycjonowaniem lokalnym.

Biznes lokalny a pozycjonowanie lokalne

Restauracja i bar Oława
Restauracje i Kawiarnie

Lokalne pozycjonowanie jest kluczowe dla restauracji i kawiarni. Potencjalni klienci często korzystają z wyszukiwarek internetowych, aby znaleźć miejsce na lunch, obiad lub kawę w okolicy.

Sklep internetowy
Sklepy detaliczne

Sklepy detaliczne, takie jak sklepy odzieżowe, sklepy spożywcze czy sklepy z elektroniką, mogą zyskać na lokalnym pozycjonowaniu. Potencjalni klienci często szukają produktów dostępnych w ich okolicy.

Gabinet lekarski Oława
Gabinety medyczne

Przychodnie i gabinety medyczne mogą znaleźć nowych pacjentów poprzez pozycjonowanie lokalne. Wyszukiwanie lekarza lub specjalisty medycznego jest częstym działaniem online.

Firmy budowlane Oława
Firmy budowlane

Firmy oferujące usługi remontowe, budowlane, hydraulikę czy elektrykę mogą przyciągnąć lokalnych klientów, którzy potrzebują profesjonalnych usług.

Firma usługowa pozycjonowanie
Usługi transportowe

Firmy transportowe, takie jak taxi czy przewoźnicy, mogą korzystać z lokalnego pozycjonowania, aby być widocznymi dla osób szukających transportu.

Szkoła językowa Oława
Edukacja i szkolenia

Szkoły oferujące kursy językowe czy korepetycje i inne placówki edukacyjne mogą zwiększyć swoją widoczność wśród rodziców i uczniów w różnych miastach.

Kancelaria Oława
Kancelarie

Kancelarie prawne, firmy księgowe i doradcy finansowi zdobywają olbrzymią ilość klientów dzięki pozycjonowaniu lokalnemu.

Hotel Oława
Hotele i noclegi

Hotele, pensjonaty i inne obiekty noclegowe mogą przyciągnąć turystów i podróżujących służbowo, którzy szukają noclegu w Twoim mieście.

Salon beauty Oława
Salony beauty

Klientki i klienci poszukujący profesjonalnych usług beauty mogą trafić na Twoją wizytówkę lub stronę przez ich uprzednie pozycjonowanie.

Formularz kontaktowy

Zapraszamy na konsultacje online